Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizyüzeyü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca aksiyon ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı edinmek midein en geniş kullanılan sayısal pazarlama kanallarının inceliklı izahatını aşağıda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en müzelik ve en bol malum sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu bağlantı noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak midein sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, alıcı sarrafiyearı hikayeleri, örnek olay incelemelerine angajmanlar ve beceri özetler evet da iş özetleri için malumat mideerebilir. E-postalarınızın takkadak silinmek adına açılmasını ve okunmasını elde etmek midein kadir arz etmek nazik önem taşır. Kişiye özel mideerik ve rağbet çekici teklifler iştirakı tasarruf etmek dair çok çalışmae yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve rağbet çekici olmalıdır. Bununla yanında çok skorda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir istikrar hazırlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en sarplü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Meze ve araştırı midein video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem de B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını video yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama bellik üstelikındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C mideerik pazarlama stratejilerinin yıllardır çene taşı konumunda. Videoteyp benimsemek, hapishaneğinizi henüz bir küme insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü cenah sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim ortamı kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık teşvik edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu rağbet çekici şekilde arz etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim ortamı, belli başlı bir uğur kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız destelantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize bağlıdır. Feysbuk hala dünyanın en mehabetli toplumsal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B kameraları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün er aşamalarında B2B kameraları ile destelantı hazırlamak midein harika bir yer. Her toplumsal iletişim ortamı platformu farklı mideerik türlerine mevla olsa da bütünü enikonu video/resim odaklıdır. Bu nedenle mideerik oluştururken bunları toplumsal iletişim ortamı üzerinden kesinlikle yaymak istediğinizi her devran çekmece önünde bulundurun ve buna bakarak kodifikasyon bünyen. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği midein, pazarlamacılar var olan her platformdan en bol şekilde istifade etmek midein sayısal pazarlama taktiklerini geceli gündüzlü uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz bir küme etkili kullanıcıevet mevla. Endamsız mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde kısaca düşünce, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Ama toplumsal medyada evetğu kabil mesajlar kısaca ve öz olursa hatırlı hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnız metanetli mideaziz kısaca düşünce hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif mideerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece rağbet çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, hapishaneğiniz uğur kitlenizin ammaç ve rağbet yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme midein kadir sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, malumat görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, ses seda bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal defa kartları kabil mideerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün mideeriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylecene, kontrol sonuçlarında henüz mürtefi sıralarda ve henüz kesif görülür, hapishaneğinize yoğunluk peşışı sağlamlanır. İyi SEO sonuçları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna bağlıdır. Web hapishaneğinizde bol açıklıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz bir küme sözcükten oluşan ifadeler) almak SEO’nuzu henüz bol hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme dair henüz mürtefi sonuçlar sağlamlar. Etkili itibarlı üçüncü cenah sayfalardan örgensel angajmanlar elde etmek da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir öteki yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir angajmanya mevrut her tıklama midein ödeme bünyelır. Arama motorları ve çoğu toplumsal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin mideerik dürüstışlarında hayallenir. Arama motoru pazarlama (SEM), mehabetli hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve destelantı göstermesi midein kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, alelumum potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk bağlantı noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla teşhistabilir. üste web sitenizi kontrol motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme büyüklükını (henüz bir küme tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.