Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), dijital pazarlama dünyasında sıkça kullanılan dü kavram. Ancak bu dü kavram mevzuya hakim olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online hileışdoneş firmaları ve internetten satış yapan e-ticaret siteleri muhtevain nazik olan bu dü kavram, yeni kitlelere ulaşabilmek ve pazarda öne çıkabilmek yerine önemlidir. Her dü kavram da web sitelerinin arama motorlarındaki görünürlüğünü fazlalıkrmaya yardımcı olur, ancak aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu makalemızda mevsim mevsim birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM kavramını az buçuk henüz harisgelgel ve beraber inceleyelim.

SEM: Arama Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) evet da Türki olarak Arama Motoru Pazarlaması, markaların arama motorları üzerinde henüz görünür ve henüz ulaşılabilir olması muhtevain yapılan çhileışmalara denir.

Arama motoru reklamcılığı olarak da tanılamamlanan SEM, arama motorlarında ücretli reklam gelgelı gerçekleştirilerek web sitelerinde yoğunluk arkaışı hizmetlemlerinin hepsine denir. En popüler ve pıtrak kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Marka bilinirliğini ve marka değerini fazlalıkrmaya müteveccih bir çhileışma olan SEM, alıcı kitlesini imar etmek açısından da oldukça önemlidir. üste SEM çhileışmaları ile trafiğinizi anlık ilave şansı yakalayabilirsiniz.

Arama Motoru Optimizasyonu olarak da bilindik SEO çhileışmaları ise SEM’in bilakis ücretsiz çhileışmalardır. SEM sınırlı bir bütçe muhtevain verilen reklamları kapsarken SEO çhileışmaları sınırlı anahtar kelimelerde kalıcı bir yükseliş elde buyurmak muhtevain yapılan çhileışmalardır. Gelin, bu içinlaştırmayı az buçuk henüz harisgelgel.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çhileışmaları arasındaki nüans; yukarıda da belirttiğimiz üzere SEM’in belirli bir ücret içinlığında, SEO’nun ise muhtevaerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde strüktürlabilmesidir. Yani SEO muhtevain en ilkin içinde ne olduğu üretirken harcanan maliyet haricinde başarım göstermesi muhtevain yeni bir ödeme strüktürlmaz.

Bunun haricinde bir önemli nüans da hızdır. SEM çhileışmalarında sonucu henüz hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi kısa müddet içerisinde fazlalıkrabilirsiniz. Bunun bilakis SEO çhileışmaları ise uzun soluklu çhileışmalardır. SEO çhileışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri aşama aşama yapmalkaloriız.

Bu dü dijital pazarlama kavramı arasındaki bir gayrı önemli nüans da doğallıktır. SEM çhileışmaları ücretli reklam çhileışmaları evetğu muhtevain doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Ancak SEO çhileışmalarında bu hâl farklıdır. SEO çhileışmaları henüz doğal icraatı kapsar ve sitenize henüz uzvi bir yoğunluk akışı katkısızlar.

Bu dü kavram, muhtevaerik bakımından da ayrımlılık gösterir. SEO çhileışmalarındaki muhtevaerikler kullanıcı deneyimini fazlalıkrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Yani henüz çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çhileışmalarında ise amaç henüz ticari evetğu muhtevain muhtevaerikler SEO çhileışmalarındaki kabilinden olmayabilir.

Ancak bu erişmek değildir ki SEM muhtevaerikleri kalitesizdir. Yalnızca dü kavram arasındaki muhtevaerik konseptleri ve odaklar farklıdır. üste belirtmekte yarar var: Bu dü kavramdan biri diğerinden henüz yararlı evet da henüz üstün değildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve ihtiyaçlarına göre ikisinden de faydalanılabilir.
Makaslamakmızın burada sonuna geliyoruz, ancak okumaya devam buyurmak istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Yoğaltıcı Davranışları: Sayısal Dönüşümün Yükselişi makalemıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.